ေတာင္ဘီလာဆရာေတာ္ႀကီး၏ ႏွလံုးသြင္းအပ္ေသာ နည္းနာမ်ား
၁။ အၾကင္အရပ္သည္ အသက္၏အႏၱရာယ္ကိုလည္းေကာင္း၊
အနာေရာဂါရအပ္ေသာ အေၾကာင္းကုိလည္းေကာင္း ေတြးသိ
ရာ၏။ ထိုအရပ္ကိုတပ္မက္၍ မေနအပ္။ အသက္ရွည္မည့္အရပ္
အနာကင္းမည့္အရပ္သို႔ သြားရာ၏။
အနာေရာဂါရအပ္ေသာ အေၾကာင္းကုိလည္းေကာင္း ေတြးသိ
ရာ၏။ ထိုအရပ္ကိုတပ္မက္၍ မေနအပ္။ အသက္ရွည္မည့္အရပ္
အနာကင္းမည့္အရပ္သို႔ သြားရာ၏။
၂။ ပညာရွိဟူသည္ ကာမဟုတ္သည္ကိုလည္းေကာင္း၊ အရပ္
မဟုတ္သည္၌ အမွီတံကဲအေပါင္းအေဖာ္ အေဆြ
ခင္ပြန္းေကာင္း မရွိသည္၌္လည္းေကာင္း၊ မယံုရေသာအခါ၌
လည္းေကာင္း၊ ဥစၥာကိုမေဖာ္ထုတ္သင့္။ အတတ္ပညာကိုလည္း
မေဖာ္ထုတ္သင့္။ အမ်ဳိးအမည္လည္းမေဖာ္ထုတ္သင့္။ ေကာင္းစြာ
ေသာ ကာလ၊ ေဒသ၊ အေပါင္းအေဖာ္ အမွီတံကဲကို ရယူ၍ယံုၾကည္
အံ့ေသာအခါ၌သာလွ်င္ ေဖာ္ထုတ္ရာ၏။
မဟုတ္သည္၌ အမွီတံကဲအေပါင္းအေဖာ္ အေဆြ
ခင္ပြန္းေကာင္း မရွိသည္၌္လည္းေကာင္း၊ မယံုရေသာအခါ၌
လည္းေကာင္း၊ ဥစၥာကိုမေဖာ္ထုတ္သင့္။ အတတ္ပညာကိုလည္း
မေဖာ္ထုတ္သင့္။ အမ်ဳိးအမည္လည္းမေဖာ္ထုတ္သင့္။ ေကာင္းစြာ
ေသာ ကာလ၊ ေဒသ၊ အေပါင္းအေဖာ္ အမွီတံကဲကို ရယူ၍ယံုၾကည္
အံ့ေသာအခါ၌သာလွ်င္ ေဖာ္ထုတ္ရာ၏။
၃။ ဥစၥာပံုကုိေတြ႕ျငားေသာ္လည္း အေဆာတလ်င္ယူ၍
မသံုးစြဲသင့္ေပ။ သင့္တင့္စြာေသာ ဥပါယ္တံမ်ဥ္ျဖင့္
သံုးသပ္ေလ့လာၿပီးမွ ယူ၍ သံုးစြဲသင့္၏။
မသံုးစြဲသင့္ေပ။ သင့္တင့္စြာေသာ ဥပါယ္တံမ်ဥ္ျဖင့္
သံုးသပ္ေလ့လာၿပီးမွ ယူ၍ သံုးစြဲသင့္၏။
၄။ ဥစၥာရွိေသာသူသည္ ဥစၥာဟန္္မထားဘဲ ႏွိမ့္ခ်က်ဳိးႏြံစြာ
ျပဳမူကား ဥစၥာလည္း တည္ၾကည္၏။ ခိုက္ရန္လည္းနည္း
၏။ ခ်ီးမႊမ္းလည္းခံရ၏။ ဥစၥာဟန္ထားမူ ခိုက္ရန္လည္း
မ်ား၏။ ေဘးဒဏ္လည္းမ်ား၏။
ျပဳမူကား ဥစၥာလည္း တည္ၾကည္၏။ ခိုက္ရန္လည္းနည္း
၏။ ခ်ီးမႊမ္းလည္းခံရ၏။ ဥစၥာဟန္ထားမူ ခိုက္ရန္လည္း
မ်ား၏။ ေဘးဒဏ္လည္းမ်ား၏။
၅။ စည္းစိမ္ခ်မ္းသာရွိၿပီးသူတို႔သည္ စည္းစိမ္ခ်မ္းသာေလ်ာ့
ခဲ့ေသာ္လည္းေကာင္း၊ အၿခံအရံမ်ားေသာသူသည္ အၿခံအရံမွ
ေလ်ာ့ခဲ့ေသာ္လည္းေကာင္း၊ စိတ္၏က်ဥ္းေျမာင္းျခင္းကိုမျပဳ
အပ္။ ဟီရိၾသတၱပၸႏွင့္ ျပည့္စံုသည္ျဖစ္၍ ပညာရွိတို႔ကဲ့ရဲ႕ျခင္း
ေဘးမွ လြတ္၍ စီးပြားခ်မ္းသာမည့္အေၾကာင္းကိုသာအား
ထုတ္ႏုလံုးသြင္းရာ၏။
ခဲ့ေသာ္လည္းေကာင္း၊ အၿခံအရံမ်ားေသာသူသည္ အၿခံအရံမွ
ေလ်ာ့ခဲ့ေသာ္လည္းေကာင္း၊ စိတ္၏က်ဥ္းေျမာင္းျခင္းကိုမျပဳ
အပ္။ ဟီရိၾသတၱပၸႏွင့္ ျပည့္စံုသည္ျဖစ္၍ ပညာရွိတို႔ကဲ့ရဲ႕ျခင္း
ေဘးမွ လြတ္၍ စီးပြားခ်မ္းသာမည့္အေၾကာင္းကိုသာအား
ထုတ္ႏုလံုးသြင္းရာ၏။
၆။ ပညာရွိေသာသူတို႔သည္ အၾကားအျမင္မ်ားျခင္းတည္း
ဟူေသာ ဗဟုသုတကို ဆည္းပူးၾကကုန္၏။ ဗဟုသုတမ်ား
ျခင္းသည္ ပစၥဳပၸန္သံသရာ အက်ဳိးႏွစ္ပါးလံုးကိုၿပီးေစႏုိင္
၏။
ဟူေသာ ဗဟုသုတကို ဆည္းပူးၾကကုန္၏။ ဗဟုသုတမ်ား
ျခင္းသည္ ပစၥဳပၸန္သံသရာ အက်ဳိးႏွစ္ပါးလံုးကိုၿပီးေစႏုိင္
၏။
၇။ အၾကင္သူသည္
(၁) ခ်မ္းလြန္းေသးသည္ဟူ၍ အမႈကုိမျပဳဘဲေန၏။
(၂) ပူလြန္းေသးသည္ဟူ၍ အမႈကိုမျပဳဘဲေန၏။
(၃) မိုးခ်ဳပ္ခဲ့ၿပီဟူ၍ အမႈကိုမျပဳဘဲေန၏။
(၄) ေအးလြန္းသည္ဟူ၍ အမႈကိုမျပဳဘဲေန၏။
(၅) ထမင္းဆာသည္ဟူ၍ အမႈကိုမျပဳဘဲေန၏။
(၆) ထမင္း၀လြန္းသည္ဟု အမႈကိုမျပဳဘဲေန၏။
(၁) ခ်မ္းလြန္းေသးသည္ဟူ၍ အမႈကုိမျပဳဘဲေန၏။
(၂) ပူလြန္းေသးသည္ဟူ၍ အမႈကိုမျပဳဘဲေန၏။
(၃) မိုးခ်ဳပ္ခဲ့ၿပီဟူ၍ အမႈကိုမျပဳဘဲေန၏။
(၄) ေအးလြန္းသည္ဟူ၍ အမႈကိုမျပဳဘဲေန၏။
(၅) ထမင္းဆာသည္ဟူ၍ အမႈကိုမျပဳဘဲေန၏။
(၆) ထမင္း၀လြန္းသည္ဟု အမႈကိုမျပဳဘဲေန၏။
ဤသို႔လွ်င္ အမႈရွာ၍ ယိုးမယ္ဖြဲ႔ျပဳအပ္ေသာအမႈကို
မျပဳဘဲေနသူအား မျဖစ္ေသးေသာစည္းစိမ္တို႔သည္
မျဖစ္ကုန္။ ျဖစ္ၿပီးေသာစည္းစိမ္တို႔သည္လည္းကုန္
ျခင္းသို႔ ေရာက္ကုန္၏။
မျပဳဘဲေနသူအား မျဖစ္ေသးေသာစည္းစိမ္တို႔သည္
မျဖစ္ကုန္။ ျဖစ္ၿပီးေသာစည္းစိမ္တို႔သည္လည္းကုန္
ျခင္းသို႔ ေရာက္ကုန္၏။
၈။ လံု႕လ၀ီရိယအားထုတ္ျခင္းသည္ကား အလြန္အက်ဳိး
မ်ားစြာရ၏။ မိမိ၏စီးပြားကိုလည္းေကာင္း၊ သူတစ္ပါး
စီးပြားကိုလည္းေကာင္း ၿပီးေစႏုိင္၍ ေလာက၌ျပဳစရာ
ေသာ ၀တ္သည္ ၿပီးေစႏုိင္၏။
မ်ားစြာရ၏။ မိမိ၏စီးပြားကိုလည္းေကာင္း၊ သူတစ္ပါး
စီးပြားကိုလည္းေကာင္း ၿပီးေစႏုိင္၍ ေလာက၌ျပဳစရာ
ေသာ ၀တ္သည္ ၿပီးေစႏုိင္၏။
၉။ ကိုယ္ျဖင့္စင္ၾကယ္ျခင္း၊ စကားျဖင့္စင္ၾကယ္ျခင္း၊
ႏွလံုးျဖင့္စင္ၾကယ္ျခင္းစသည့္ သုစိကမၼတည္းဟူေသာ
စင္ၾကယ္ျခင္းသည္ ဘုန္းအသေရတိုးတက္ျခင္း၏
အေၾကာင္းလည္းျဖစ္၏။ စည္းစိမ္ခ်မ္းသာရျခင္း၏
အေၾကာင္းလည္းျဖစ္၏။
ႏွလံုးျဖင့္စင္ၾကယ္ျခင္းစသည့္ သုစိကမၼတည္းဟူေသာ
စင္ၾကယ္ျခင္းသည္ ဘုန္းအသေရတိုးတက္ျခင္း၏
အေၾကာင္းလည္းျဖစ္၏။ စည္းစိမ္ခ်မ္းသာရျခင္း၏
အေၾကာင္းလည္းျဖစ္၏။
၁၀။ အရာခပ္သိမ္းကိစၥႀကီးငယ္မွန္သမွ်တို႔ကို မစူးမစမ္း
မဆင္မျခင္မျပဳဘိမူကား ႀကီးေသာအမႈကိုလည္းအငယ္၊
ငယ္ေသာအမႈကိုလည္း အႀကီးျပဳမိတတ္၏။ သို႔ျဖစ္၍
အရာခပ္သိမ္း စူးစမ္းဆင္ျခင္၍သာျပဳရာ၏။
မဆင္မျခင္မျပဳဘိမူကား ႀကီးေသာအမႈကိုလည္းအငယ္၊
ငယ္ေသာအမႈကိုလည္း အႀကီးျပဳမိတတ္၏။ သို႔ျဖစ္၍
အရာခပ္သိမ္း စူးစမ္းဆင္ျခင္၍သာျပဳရာ၏။
ခ်စ္မင္းသူ
မွတ္သားဖြယ္ရာသုတအလိမၼာမ်ား
မွတ္သားဖြယ္ရာသုတအလိမၼာမ်ား
0 comments:
Post a Comment