ဃာနဒြါရဆိုင္ရာ ႐ႈျမင္ပံု။
============
ႏွာေခါင္းကေန အန႔ံကေလး ရလုိက္ၿပီ- မီးဖုိေခ်ာင္က ဟင္းခ်က္လုိ႔ရတဲ႔ အနံ႔ ဆိုပါစို႔။
ၾကက္သားေၾကာ္အန႔ံ ရတာတုိ႔၊ ခ်ဥ္ေပါင္ဟင္းအန႔ံ ရတာတုိ႔။ အဲဒီလုိ အန႔ံတစ္ခု ရလုိက္ၿပီဆိုတာနဲ႔
တစ္ၿပိဳင္နက္ အေၾကာ္နံ႔က ႏွာေခါင္းထဲ၀င္လာတယ္၊ နံလိုက္တယ္။ နံလိုက္တဲ့ အခါမွာ နံသိစိတ္
ေပၚလာတယ္၊ နံသိစိတ္ ေပၚလာေတာ့ အာရံုနဲ႔ ဆက္သြယ္မႈဆိုတဲ့ ဖႆ ေပၚလာတယ္။ ဆက္
သြယ္မွဳကို အေၾကာင္းျပဳၿပီး ခံစားမွဳဆိုတဲ့ ေ၀ဒနာ ေပၚလာတယ္။ ေၾသာ္ ဒီ ငါးမ်ိဳးလာတာပါပဲ။
အဲဒီ ငါးမ်ိဳးလံုးဟာ တစ္ခုမွ ၿမဲတာမဟုတ္ဘူး၊ အခိုက္ အတန္႔ေလးမွာ ပ်က္စီး ပ်က္စီးသြားသည့္
အတြက္ေၾကာင့္ အနိစၥပဲ။ အနိစၥျဖစ္လို႔ ဒုကၡပဲ၊ ဒုကၡ ျဖစ္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ အနတၱပဲ။ အဲဒီ
အနတၱ ျဖစ္ေနတဲ့ အရာတစ္ခုကို မွန္ကန္တဲ့အျမင္နဲ႔ ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ ငါလည္း မဟုတ္ဘူး၊ ငါ့ဥစၥာ
လည္း မဟုတ္ဘူးလို႔ ဒီလိုပဲ ၾကည့္ရေတာ့မွာပဲ။ သဘာ၀အတိုင္း ျဖစ္ေနတာပါ။
ဒါ- ေလာကလူေတြဟာ ဘယ္အခ်ိန္ခ်ိန္ျဖစ္ျဖစ္ ေတြ႕ေနတာပဲ။ မ်က္စိႏွစ္လံုး ဖြင့္လိုက္ရင္
ခုနက သဘာ၀တရားေတြ ေပၚလာပါတယ္။ နားစြင့္လိုက္လို႔ရွိရင္လဲ ခုနက သဘာ၀တရားေတြ
ေပၚလာမွာပါ။ ႏွာေခါင္းထဲက အနံ႔ရလိုက္လို႔ရွိရင္လဲ ခုနက သဘာ၀တရားငါးခု ေပၚလာတာပါပဲ။
အဲေတာ့ အဲဒီ သဘာ၀တရားေတြ အားလုံးဟာ မၿမဲတဲ႔ သဘာ၀တရားေတြ။ မၿမဲသည့္အ
တြက္ေၾကာင့္ ဒုကၡျဖစ္တဲ႔ သဘာ၀တရားေတြ။ ဒုကၡျဖစ္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ အတၱမဟုတ္တဲ႔
သဘာ၀တရားေတြကုိ “ငါ၊ ငါ႔ဟာ” လုိ႔မ႐ွဳရဘူးတဲ႔။ “ငါ၊ ငါ႔ဟာ” မဟုတ္ဘူးလုိ႔ ႐ွဳျမင္ရမယ္လို႔
ျမတ္စြာဘုရားက ရွင္အာနႏၵကုိ ၀ိပႆနာ ကမၼ႒ာန္း တရားကုိ ေဟာေပးတာ ျဖစ္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ မိမိတို႔လည္း ၀ိပႆနာတရား အားထုတ္လို႔ရွိရင္ ဒီ႐ွဳမွတ္ဖြယ္ရာ အာ႐ံုေတြနဲ႔ပဲ
တရားအားထုတ္ၾကရမွာျဖစ္တယ္လို႔ ကိုယ္စီကိုယ္ငွ သေဘာက်ၿပီး ရွင္အာနႏၵ မေထရ္ျမတ္ကဲ့သို႔
တရားထူး တရားျမတ္ရေအာင္ က်င့္ႀကံႀကိဳးကုတ္ အားထုတ္ ႏိုင္ၾကပါေစကုန္သတည္း။
0 comments:
Post a Comment