ဒါ့ေၾကာင့္ ကံဆိုတဲ့ဥစၥာ ဘယ္လုိပါလိမ့္မလဲလို႔ ပထမဆံုး ျပန္ၿပီးေတာ့ စဥ္းစားၾကည့္ပါ။
ကုသိုလ္ျပဳျပဳ အကုသိုလ္ျပဳျပဳ ဒီထဲမွာ ရွိတဲ့ ေစတနာကို ကံလို႔ ေခၚတယ္။
ဒါျဖင့္ အဲဒီ ေစတနာက ဘယ္လုိသေဘာနဲ႔ ဘဝမ်ားစြာသို႔လိုက္ပါလိမ့္မတုန္းဆိုေတာ့ -
“ကုသလာ ကုသလံ-ကုသိုလ္ အကုသုိလ္ျဖစ္ေသာ
ကမၼံ-ကံေစတနာသည္
ဝိပါကာနံ-ေနာက္ေနာက္ ဝိပါက္ဆိုတဲ့ နာမ္တရားတို႔အားလည္းေကာင္း
ကဋတၱာ စ ႐ူပါနံ-ကမၼဇ႐ုပ္ဆိုတဲ့ ကဋတၱာ႐ုပ္တရားတို႔အားလည္းေကာင္း
ကမၼပစၥေယန-ကမၼပစၥယသတၱိျဖင့္
ပစၥေယာ-ေက်းဇူးျပဳသည္
ေဟာတိ-ျဖစ္၏” လို႔ ျမတ္စြာဘုရား ေဟာေတာ္မူတယ္။
ျမတ္စြာဘုရားက အဲဒီ ေစတနာဟာေလ ဥပါဒ္ ဌီ ဘင္ ဆိုၿပီးေတာ့ နာမ္တရား ထံုးစံအတိုင္း
ခ်ဳပ္သြားေပမယ့္ သတၱိက်န္ေနရစ္တယ္။
ဘာသတၱိပါလိမ့္။
ကမၼပစၥည္းသတၱိ က်န္ေနရစ္တယ္။
ဒီေတာ့ ကမၼပစၥည္းသတၱိ က်န္ေနရစ္လို႔ရွိရင္ တို႔ဘဝမ်ားစြာက ျပဳခဲ့တဲ့ ေကာင္းကံ၊ မေကာင္းကံရဲ႕
သတၱိေတြ အမ်ားႀကီး ရွိမွာေပါ့။
ဟုတ္တယ္ .. အမ်ားႀကီး ရွိတာပဲ။
ဒါျဖင့္ ေကာင္းကံေရာ မေကာင္းကံေရာ ဆံုၿပီးေတာ့ ဘာျပဳလို႔ အက်ိဳးမေပးၾကသတုန္းလို႔ဆိုေတာ့ ...
ေၾသာ္ ကံက သူ႔ခ်ည္း မေပးပါဘူး။
ကာလအလိုက္ အက်ိဳးေပးတာ။
ကာလ မေကာင္းပါလား၊ မေကာင္းကံေတြက အက်ိဳးေပးမွာေပါ့။
ကာလ ေကာင္းေနစမ္းပါလား၊ ေကာင္းကံေတြက အက်ိဳးေပးမွာေပါ့။
{ http://lokachantha.blogspot.com (အရွင္ဇနကာဘိဝံသ ) မွ ကူးယူ ပူေဇာ္ပါသည္။ }
0 comments:
Post a Comment