Thursday, June 4, 2015

တြန္းပို႔ျခင္းကို ခံေနၾကရသူမ်ား။



တြန္းပို႔ျခင္းကို ခံေနၾကရသူမ်ား။
==============
ေလာကႀကီးဟာ ပို႔ေဆာင္ေခၚငင္ျခင္း ခံေနရတယ္ သို႔မဟုတ္ တြန္းပို႔ျခင္းကို ခံေနရတယ္။
ငယ္ငယ္ေတာင္ေက်း ကေလးဘ၀ကေန တျဖည္းျဖည္း ႀကီးႀကီးလာတယ္။ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် အိုလာ
ၾကတယ္။ “ဇာတိ”ဆိုတဲ့တရား ရလာတဲ့အခ်ိန္က စၿပီးေတာ့ ဇာတိက “ဇရာ” ဆိုတဲ့ မွတ္တိုင္ကို
ေရာက္ေအာင္ တြန္းပို႔ေနတာ။ ဇရာမွတ္တိုင္ကို ေရာက္ေတာ့လည္း ဇရာက ဒီအတိုင္းေနတာ မ
ဟုတ္ဘူး “ဗ်ာဓိ” ဘက္ကို တြန္းပို႔လိုက္ျပန္တယ္။
အိုလာၿပီဆိုလို႔ရွိရင္ ဘာမွမေကာင္းေတာ့ဘူး၊ ဒါေပမဲ့ ဘ၀မွာ ေပ်ာ္ေနၾကတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြ
က်ေတာ့ ေကာင္းတာေလးေတြကိုေရြးၿပီး ေပ်ာ္တတ္ၾကေသးတယ္။ လူ႕ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ႀကီးက
တေရြ႕ေရြ႕နဲ႔ ေကာင္းတဲ့ဘက္ သြားေနတာ အဟုတ္ဘူး၊ မေကာင္းတဲ့ဘက္ကို သြားေနတာ။
ေနာက္ဆံုးေရာက္မယ့္ မွတ္တိုင္ႀကီးက “မရဏ”ဆိုတဲ့ မွတ္တိုင္ပဲ။ အဲဒီ ေရာက္သြားလို႔ရွိရင္ တဘ
၀ ၿပီးၾကျပန္ေရာ၊ ၿပီးသြားေတာ့ အဆံုးသတ္သလားလို႔ဆိုရင္ အဆံုးမသတ္ေသးဘူး။ ကုသိုလ္
ေကာင္းမွဳေလးလုပ္ၿပီး ေနာင္ဘ၀က်ေတာ့ ဒီ့ထက္ ေကာင္းတဲ့ဘ၀ ေရာက္ပါ့ရေစဘုရား ဆိုေတာ့
လာျပန္ၿပီေပါ့ တစ္ေက်ာ့။
“ဘ၀တဏွာ” (ထာ၀ရရွိေနမွဳကို တြယ္တာေနတဲ့တဏွာ) က ရွိေနသမွ် အဲဒီတဏွာက ဆြဲ
ေခၚသြားပါတယ္။ ဒီ့ထက္ေကာင္းတဲ့ဘ၀ကို ေမွ်ာ္ျပန္တယ္။ ဆင္းရဲတဲ့သူက ခ်မ္းသာခ်င္တယ္။
ခ်မ္းသာတဲ့သူက ပိုၿပီးေတာ့ ခ်မ္းသာခ်င္တယ္။ ရာထူးဂုဏ္သိမ္ ျပည့္စံုခ်င္တယ္။ (ေ၀ဒနာ ပစၥယာ
တဏွာ) ။
တပည့္ေတာ္ဘုရား နိဗၺာန္မေရာက္မီစပ္ၾကား ေနာင္ဘ၀မွာ မေတာင့္မတ မေၾကာင့္မက်
ရတဲ့ဘ၀၊ စည္းစိမ္ဥစၥာႏွင့္ ျပည့္စံုတဲ့ဘ၀၊ ပညာတတ္တဲ့ဘ၀မ်ိဳးမွာ ျဖစ္ပါရေစ ဆိုၿပီးေတာ့
ေတာင္းလိုက္တာက “ဘ၀”။(ဘ၀သစ္)
ဘာေၾကာင့္ေတာင္းလဲ ?။ အတြယ္အတာေလး ရွိေနလို႔။ ဘာျဖစ္လို႔ တြယ္လဲ ?။ အမွန္မသိ
လို႔။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ျမတ္စြာဘုရားက သုတၱန္တစ္ခုမွာဆိရင္ “အ၀ိဇၨာ နီ၀ရဏာနံ၊ တဏွာ သံေယာဇ
နာနံ” -သတၱ၀ါတို႔ရဲ႕ အေျခအေနမွာ “အ၀ိဇၨာ”က အမွန္မျမင္ရေအာင္ ပိတ္ကာေပးထားတယ္တဲ့။
“တဏွာ” က ေႏွာင္ႀကိဳးတည္းထားတယ္တဲ့။ ဆိုလိုတာက အမွန္မသိေတာ့ ႀကိဳက္တာေပါ့။
“တဏွာ”က တြယ္တယ္။ တဏွာတြယ္ၿပီးေတာ့ ကံတရားေတြလုပ္၊ ထိုကံတရားေတြက
ဘ၀သစ္တစ္ခုကို ဖန္တီးေပးလိုက္တယ္။ ဒီလိုနဲ႔ သံသရာႀကီးမွာ တစ္ပတ္ၿပီးတစ္ပတ္ အဆံုးမ
သတ္ လည္ေနပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ျမတ္စြာဘုရားက.. “ ဥပနီယ်တိ ေလာေကာ အဓုေ၀ါ ”
“ေလာေကာ”- ေလာကႀကီးကို၊ “ဥပနီယ်တိ”- ဇာတိက ဇရာသို႔၊ ဇရာက ဗ်ာတိသို႔၊ ဗ်ာတိက မရ
ဏသို႔ အၿမဲတြန္းပို႔၍ ေနပါေပေတာ့၏။ “ေလာေကာ” ေလာကႀကီးဟာ၊ “အဓုေ၀ါ” ဘယ္ေတာ့မွ
တည္ၿငိမ္ေနတာ မရွိေပဟူ၍၊ “ဘဂ၀ါ” ျမတ္စြာဘုရားသည္ “အေ၀ါစ” ေကာင္းစြာမေသြ ေဟာ
ၾကားေတာ္ မူခဲ့ပါေပသတည္း။ ။

0 comments:

Post a Comment