Friday, May 30, 2014

“ကာလာမသုတၱန္ရဲ႕ အႏွစ္ခ်ဳပ္”ကို ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ . . .

“ကာလာမသုတၱန္ရဲ႕ အႏွစ္ခ်ဳပ္”ကို ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ . . .
(၁) ျမတ္စြာဘုရားက အမွန္တရားကို ရွာေဖြတဲ့အခါမွာ 
-တစ္ဆင့္ၾကားစကားနဲ႔လည္း မရွာနဲ႔။
-Tradition ဆိုတဲ့အစဥ္အလာနဲ႔လည္း မရွာနဲ႔။ 
-လူေျပာ၊သူေျပာ ဒီလိုတဲ့ ဆိုတာနဲ႔လည္း မရွာနဲ႔။ 
-စာထဲမွာပါတယ္ဆိုတာနဲ႔လည္း မရွာနဲ႔၊ မဆံုးျဖတ္နဲ႔။ ဴ
-Logic နည္းနဲ႔လည္း မဆံုးျဖတ္နဲ႔။
-အႏုမာန အေတြးအေခၚမ်ိဳးနဲ႔လည္း မဆံုးျဖတ္နဲ႔။
-ေၾကာင္းက်ိဳးဆင္ျခင္တဲ့နည္းနဲ႔လည္း မဆံုးျဖတ္နဲ႔။
-ငါ့အယူဝါဒနဲ႔ ကိုက္ညီတယ္ ဆိုတာနဲ႔လည္း မဆံုးျဖတ္နဲ႔။
-ျဖစ္ႏိုင္တယ္ ဆိုတာနဲ႔လည္း မဆံုးျဖတ္နဲ႔။
-တို႔ဆရာေျပာတဲ့စကား ဆိုတာနဲ႔လည္း မဆံုးျဖတ္နဲ႔။
-ကိုယ္ပိုင္ဉာဏ္နဲ႔ သိၿပီးေတာ့ဆံုးျဖတ္ပါတဲ့။

(၂) ဆံုးျဖတ္လို႔ လက္ခံက်င့္သံုးလို႔ အျပစ္ရွိလို႔
လက္ခံက်င့္သံုးလို႔ မေကာင္းက်ိဳးေတြ ေပးမယ္ဆိုရင္
ခ်က္ခ်င္း သိတဲ့အခ်ိန္မွာ ခ်က္ခ်င္း စြန္႔လိုက္ပါ။

(၃) လက္ခံက်င့္သံုးလို႔ ေကာင္းက်ိဳးခ်မ္းသာကို ရမယ္
ဆိုရင္ ခ်က္ခ်င္း က်င့္သံုးပါ။

(၄) အဲဒီလို မေကာင္းတာေတြကိုစြန္႔ပယ္၊
ေကာင္းတာေတြကို က်င့္သံုးတဲ့ အခါမွာ အားလံုးအတြက္
“ေမတၲာ၊ က႐ုဏာ၊ မုဒိတာ၊ဥေပကၡာ”ဆိုတဲ့
ျဗဟၼစိုရ္တရားမ်ား ပြားမ်ားအားထုတ္ ၿပီးေတာ့ေနပါ။

၅) အဲဒီလို အားထုတ္ၿပီးေတာ့ ေနလို႔ရွိရင္
ေနာင္ဘဝ ရွိသည္ျဖစ္ေစ ၊ မရွိသည္ျဖစ္ေစ၊
အကုသိုလ္ကံရဲ႕အက်ိဳး ရွိသည္ျဖစ္ေစ၊ မရွိသည္ျဖစ္ေစ၊
ဘာမွစိတ္ပူစရာမရွိပါဘူးလို႔ ျမတ္စြာဘုရားက ဒီလို
အဆံုးသတ္ ေဟာၾကားျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္မို႔ တရားခ်စ္ခင္သူေတာ္စင္ပရိသတ္တို႔
ကာလာမသုတၱန္အတိုင္း ျမတ္စြာဘုရား
ေဟာၾကားဆံုးမတဲ့တရားကို နာယူမွတ္သားၿပီး
မိမိတို႔ဘဝမွာ တကယ္ ဆင္ျခင္စဥ္းစားရမွာက
-အျပစ္ရွိတဲ့အရာလား၊အျပစ္မရွိတဲ့အရာလား၊
-အကုသိုလ္လား ကုသိုလ္လား၊
-ပညာရွိေတြ ကဲ့ရဲ႕တဲ့အရာလား၊ ခ်ီးမြမ္းတဲ့အရာလား၊
-လက္ေတြ႕က်င့္သံုးလို႔ရွိရင္
ေကာင္းက်ိဳးခ်မ္းသာကို ေပးတတ္သလား ၊
ဆင္းရဲဒုကၡကို ေပးတတ္သလား ဆိုတာေတြျဖစ္တယ္။

ဒီ အတိုင္းအတာေတြနဲ႔ ဆင္ျခင္
သံုးသပ္ၿပီး ကိုယ္ပိုငဉာဏ္္ျဖင့္ဆံုးျဖတ္ကာ
လက္ေတြ႕ လိုက္နာက်င့္သံုးၾကရမွာ ျဖစ္တယ္လို႔
ကိုယ္စီကိုယ္စီ သေဘာက်ၿပီး
က်င့္ၾကံႀကိဳးကုတ္ အားထုတ္ႏိုင္ၾကပါ ေစကုန္သတည္း။

-【ပါေမာကၡခ်ဳပ္ ဆရာေတာ္ ေဒါက္တာ နႏၵမာလာဘိဝံသ】

0 comments:

Post a Comment